Tuesday, March 13, 2012

You light up my world like nobody else.

mám nanič náladu.. skúsim sa vypísať možno mi niečo dopne.. alebo to pomôže.. alebo čojaviemčo. nemusíte čítať ďalej sú to sračky.
chýbajú mi kamaráti. taký, s ktorými by som rada šla von a chodila von často. s ktorými by som mala veľa spoločných zážitkov a stále sme sa bavili. takých, s ktorými by som sa bavila dosť aj v reálnom živote nie len na nete. taký, ktorým by som povedala ako sa cítim a vyplakala sa. takým, pred ktorými by som sa nehambila a nebála ich reakcie. nepotrebujem ich sto. stačí pár. nemám s kým ísť von, zdieľať myšlienky, konverzovať, konzultovať, radiť sa atď atď.
chýba mi mike. veľmi.
chýba mi moja bezstarostnosť. preboha o čom to hovorím? čo si pamätám, bezstarostná som nebola. ale rada by som bola..
deptá ma moja rodina. neviem ako to tu ešte rok a pol-dva zvládnem. vážne. každodenné hádky, pindy za všetko, pochvala za nič. vždy sa nájde výhovorka a aby tu bol pokoj inokedy ako v noci tak to teda nehrozí.

trápi ma ako veľa ľudí v mojom okolí mi vadí. veľmi mi vadia. lezú mi na nervy a tak. sú naozaj takí strašní? nie nie sú strašní, len mi nevyhovujú. bodka. nemusím vychádzať s každým.
je mi naozaj úprimne ľúto ako dopadli voľby. ja som ísť voliť ešte nemohla. dávam to za vinu tým, ktorí sú slepí a vidia chyby len na jednej strane a taktiež tým, ktorí mohli ísť voliť a nešli. vždy sa dá vybrať menšie zlo a takto nepriamo podporili tento smutný výsledok. pevne verím, že to nebude až také katastrofálne ako sú moje predstavy. dúfajme, že sem nenabehne červená armáda s ruskými tankami, nebudeme znovu nakupovať v tuzexe a neprestriekajú všetky domy na šedo.
pripadám si bezcenná. v ničom nevynikám (pushing people away nerátam). mám veľké ciele, ale bojím sa, že sa mi nič z toho nepodarí a ja skysnem v mekdonalde na slovensku. chcem niečo dosiahnuť. chcem si raz povedať, že som odviedla dobrú prácu. chcem aby ma ľudia konečne uznali. aby videli, že som v niečom dobrá. aby si ma vážili. chcem byť šťastná. mať milujúcu rodinu, pekný dom a skvelých priateľov. chcem mať peniaze. áno. nepotrebujem byť na rebríčku najbohatších. chcem si môcť kupovať veci preto, že chcem a nie, preto, že musím. nechcem rátať každú korunku. chcem žiť v luxuse, ale chcem si ho zaslúžiť, vybojovať. nechcem si vziať bohatého muža a žiť z jeho peňazí. chcem prispieť porovnateľným dielom.
každým dňom sa viac a viac bojím, čo ak mi zomrie niektorá mačička.. čo by som robila.

One Tree Hill- Brooke
a to by aj na dnes stačilo. ďakujem každému, kto sa dočítal až sem a úprimne ho ľutujem.

2 comments:

  1. Mike chýba aj mne, veľmi. To že ti lezie na nervy kopa ľudí je normálne a úplne pochopiteľné. A že v ničom nevynikáš? Bull shit, práve naopak. Ty si v kope vecí navrch..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja viem, že nie som jediná a štve ma to. ale nič s tým nespravím, lebo odo mňa by pripomienky mohli znieť všelijako a nepotrebujem aby som bola ešte viac nenávidená.
      a ďakujem..

      Delete