Saturday, March 17, 2012

I don't wanna be a stupid girl

Summer 2010, Spain
Už nech je teplo! Nech sa dá vyvalovať niekde vonku na tráve a nadávať na Slnko svietiace do očí.
Možno si len dávam privysoké ciele. Očakávam od seba TOP v niečom, čo som nikdy neskúšala. Idem na to teda postupne..
  1. Nápad. Veď nápady mám (viď môj polyvore napr.)
  2. Oblečenie, make up, vlasy.. Veď nemusím robiť fotky ako do vogue. Nejaké oblečenie by sa zohnať dalo a aj tak by v portfoliu nemalo byť viac ako 20 fotiek.
  3. Fotenie, úprava. Mám viac ako rok čas a plus dosť známych a kamarátov, ktorý s týmito vecami robiť vedia a môžu mi poradiť.
  4. Ľudia. To bude asi najťažšia časť, ale pevne verím, že sa niekto nájde (: 
Teraz len aby som nevymyslela nič gýčové. Inak tieto moje výlevy ma prestávajú baviť mala by som vymyslieť niečo zmysluplnejšie.


1 comment:

  1. Držím ti palce :) Nech to dopadne čo najlepšie!

    ReplyDelete