Tuesday, March 20, 2012

Little facts about me..

Keď prídem raz, na Ducati, uvidím ako sa môj ocinko zatvári, asi sa bude zlostne červenať tak ako Ducati ja budem rad. :* 


Málokedy sa smejem aj keď mi je niečo ftipné, ale keď chytím záchvat, ťažko ma zastaviť.
Mám svoju minulosť, ako každý, ktorá nie je príjemná, nerada na ňu spomínam, ale nehambím sa za ňu
Mám svoj jazyk a keď sa vám nepáči, pa. (úžasTný, Ftipné, nesmejte ma...)
Som taký malý grammar nazi.
Verím v boha nie v cirkev.
Je málo ľudí, ktorí ma dokážu raniť, ale tých pár osôb ma raní aj maličkosťami..
Keď si niekoho začnem vážiť, je to na dlho, ale nestane sa tak ľahko.
Keď mám niekoho rada takého aký je so všetkým, je to výnimka a potom ťažko nesiem jeho/jej odchod..
Milujem noc a neznášam svitanie- najstrašidelnejšia časť dňa..
Najviac sa bojím v známych priestoroch.
Panický záchvat mám z plesní, hniloby, dierok v snehu (od kvapiek alebo vtáčích nožičiek), divných ľudí a zranení.
Nie som taká za akú ma ľudia väčšinou považujú a je len hŕstka čo ma pozná.
Keď sa najem do pol hodiny som znovu hladná a moje telo zvládne neobmedzený príjem potravy.
Moja nálada sa mení úmerne s počasím.
Milujem motorky, rýchlosť, luxus, bohatstvo, módu, krásu, prírodu, zvieratá, lásku, priateľstvo, prirodzenosť, úprimnosť, Štefanovú...
Môj najobľúbenejší hudobník je Yann Tiersen, moja najobľúbenejšia herečka je Audrey Tautou a môj najobľúbenejší film je Amelie vďaka ktorému som to všetko spoznala..
Od 4 do 14tich rokov som chodila na tanečnú (balet, ľudovky, jazz...)
Moje vysnené motorové vozidlá sú: kosačka, vespa, ducati 999, volkswagen van (namaľovaný na farebnô!), auto upravené od west coast customs (bentley, porsche)

asi prijde ďalšia várka možno aj čoskoro..

5 comments:

  1. super napísané. Hlavne dierky v snehu a zoznam toho čo miluješ ma pobavili :)

    ReplyDelete
  2. Naprosto súhlasím, čo sa týka tej cirkvi !
    Dierky v snehu... xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. prečo sú všetkým smiešne dierky v snehu? :/ niekedy vám ich odfotím/nájdem fotku (keď mi prejde záchvat) a uvidíte! :D

      Delete
  3. Ducati jsou moje nejoblíbenější. Monster = bezkonkurenční zvuk suché spojky...a nejlepší svezení :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeej (: konečne niekto.. ja sa nemôžem dočkať keď sa sama naučím jazdiť na motorke a možno si raz aj nejakú ducati zoženiem (:

      Delete