Wednesday, March 21, 2012

Lack of inspiration.

Neviete o brigáde vhodnej pre študenta sš v Modre alebo Pezinku či okolí? Budem veľmi vďačná!!!

Mám toho do školy milión a neviem sa pohnúť z miesta. Chcem toho robiť milión a nenapadá ma čo fotiť, čo vymýšľať proste nič..
Som vážne zúfalá. Neviem či je to zo zlej nálady zo smútku na duši alebo z  odchodu múzy z môjho života ale proste ja NEVIEM NEVIEM NEVIEM NEviem neviem..
Potrebujem prázdniny viac ako soľ. Potrebujem sa len tak povaľovať na Slnku v tráve. Potrebujem cítiť, že sa za mňa ľudia nehambia. Potrebujem vedieť, že si ma ľudia vážia a oceňujú čo robím. Potrebujem aby ma podporovali v tom čo robím. Potrebujem niekam utiecť a nemusieť nič.
A inak dostala som 3, 3 z fyziky. Ako ja neviem to som už fakt taká blbá?
Cez víkend som si chcela premiestniť nábytok, ísť bicyklovať a odfotiť niečo a čo budem? Učiť sa. Nechce sa mi ale mala by som.. Pevne verím, že potom bude nejaký čas pokoj. A potom ešte jeden nával a už koniec. Prosím bože, zazvoň. Je moja najčastejšia myšlienka v tomto polroku. Najviac mi je ľúto, že tam úplne zbytočne sedím celý deň a aj tak všetko čo viem sa musím naučiť doma.
Ja viem, že toto nie sú poriadne problémy, že na svete sú horšie atď atď. Ja to len nezvládam. Je to také vypätie posledných síl nestrieľať ľuďom okolo facky, nevyhadzovať im na oči, že sú len strata času, nesadnúť na vlak a neodviezť sa do Číny a nezačať pracovať vo výrobe Nike. Nevykradnúť banku, nevlámať sa do parlamentu, nezačať chodiť po svete opitá/zhúlená aby to bolo zaujímavejšie. Proste niečo. Ja viem, škola by mi mala byť ukradnutá, ale nejakou záhadnou neprajnou hnusnou zmenou v mojom živote, mi od tohto roku ukradnutá nie je. Tiež si môžem povedať, že to čo nechcem ísť študovať alebo z čoho nechcem maturovať ma nemusí zaujímať. A tak sa môžem sústrediť na opravu známky z fyziky. A kašľať na chémiu. To by som mala.
Povedzte mi niečo pozitívne, ftipné, nejako ma zaujmite. Poďme niekam v piatok/sobotu večer alebo aj na celý deň..
Ďakujem za čítanie tejto kôpočky sračiek.

No comments:

Post a Comment