Saturday, March 17, 2012

All you say is "blah, blah"

Som naozaj vďačná, za ľudí ako je R. 
Mala by som sa začať venovať vymýšľaniu nápadov na portfólio a niečo si o tom vygúgliť.. Mám ešte čas, to áno, ale predpokladám, že realizovanie nápadov zaberie viac času ako ich vymýšľanie. 

Musím sa naučiť fotiť.
Musím sa naučiť robiť v photoshope.
Musíme vymyslieť čo spraviť.
Musím zohnať všetko na zrealizovanie nápadov.
Musím tie nápady zrealizovať.
Musím zistiť či nemám pásomnicu, lebo to je choré už.
Len nech je už teplo a slniečkovo aby som sa mohla flákať po vonku. Chýba mi taká tá letná štefanová. Kľud, ticho, pokoj, slniečko. A teším sa na hody. Aj do Bruselu. Dnes som navarila najsamlepšejší obed. Moja obľúbená mliečna šošovicová a bryndzové halušky. A tu je fotka zo včerajška.
Neznášam to obdobie keď teplota vystúpi na +15°C na cesty sa vyvalia motorkári a ja slintám. Fuck.
Ako víkendujete? 

No comments:

Post a Comment