Thursday, March 29, 2012

Ombré

Pre začiatok, priala by som si takúto dvojfarebnú mikinku zo zary.
Firstly, I'd like to have this dual colour sweatshirt from zara.



Už dlhší čas (cca rok) rozmýšľam, že by som si na hlave spravila ombré. Tá ryšavá, červená, medovo hrdzavá ma omrzela. Totiž ja ryšavú farbu milujem, ale na slovensku dostať asi 3 odtiene z čoho jeden je za 8e a to ma už nebaví.
Pôvodne som rozmýšľala nad takýmto niečím. Bez ofiny
I have been thinking about having ombré for a longer time (cca for a year). I'm bored of ginger, red etc. I love ginger hair but in my country we have maybe 3 ginger colours and one of them costs 8e and that is already boring for me. 
I was thinking about something like this befor. Without fringe.
Tmavé vlasy a blond končeky
Dark hair and fair tips.
Ale v poslednom čase sa prikláňam viac k niečomu prirodzenejšiemu.
But lately, I'm thinking about something more natural.
No ešte viac ako toto. Chcela by som to z bledohnedej do takmer blond. 
A bit more natural than this. I want it from light brown to blond.
Cez víkend si asi nafarbím vlasy na hnedo a potom sa uvidí
I'll dye my hair brown this weekend (probably) and we'll see then.

5 comments:

  1. za prvé ten svetrík je geniálny a za druhé.. neopakuj, na tých končekoch už pracujem, už len keby mi chytila farba samozrejme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja som vedela, že niečo také napíšeš :P preto som napísala, že som to už dlho chcela :D ale všetci šli na zimu na tmavo, tak že nebudem trápna. :P nechytá? ako to? dúfam, že keď sa ja do toho pustím všetko chytí ako má :D

      Delete
  2. love the hair in the secong photo!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    ReplyDelete
  3. Ombre vlasy jsou uplně boží!

    ReplyDelete