Friday, March 16, 2012

shit.


mám taký problém. veľmi veľmi nerada sa fotím. a tak mám málo fotiek z rôznych akcií :/ plus sa mi nechce so sebou vláčiť von foťák lebo je veľký a ťažký a ja sa cítim blbo, lebo neviem dobre fotiť a nechcem vyzerať ako trtko s foťákom.

časť toho, čo si chcem dať na stenu. 

moje dnešné raňajky

macko. konečne som ho odfotila

rada by som fotila aj viac, ale nefotím dobre a hlavne neviem ako. viem, že cvikom sa to najlepšie naučím ale mne je blbé niekde vonku vytiahnuť foťák keď to neviem. hlavne keď je to naša obria zrkadlovka.. (Nikon D5000)
dnes som bola po dvoch mesiacoch znova na odberoch tak dúfam, že už posledný ktát. snáď mi už nič nebude.
dnes večer by som niečo podnikla, niekam šla. všetci idú asi do bc a mne sa tam moc nechce :/ 

No comments:

Post a Comment