Thursday, March 29, 2012

pancakes.

Toto si treba pozrieť.
You have to see this! 
Už druhý deň mi vybuchuje hlava ale inak v pohode.. Dnes mi je celý deň do plaču a štve ma to. A asi niekomu niečo urobím, ak moji rodičia pustia môjho 15 ročného retardovaného brata na Nova Rock. Mňa nechcú v 16 púšťať na dedinské diskotéky, pokiaľ nejde m. 
Poprosila som mamu nech spraví krupicovú kašu. Povedala, že dobre. Spravila rizoto a tvarohovú tortu. Jes! Mám chuť na palacinky. Veľké s jahodami, nutellou a šľahačkou. Mňam!
Zajtra ASI píšeme chémiu a ja nič neviem (tralala).
I have a headache second day but that's okay. I wanted to cry whole day and I hate it. I will hurt someone if my parents let my 15years old retarded brother go on Nova Rock. They don't wanna let me go on village discos in my 16 if m is not going. 
I asked my mother to make krupicovú kašu. She said okay. She made risotto and cheese cake. Yeah! I want pancakes. Big with strawberries, nutella and whipped cream. Yum!
We are writting chemistry test tomorrow (probably) and i know NOTHING.


No comments:

Post a Comment