Sunday, March 11, 2012

Every woman should be the most beautiful at least for one day.

Už o rok ma čakajú maturity z čoho ma chytá každým dňom väčšia panika. Nielen, že si neviem vybrať z čoho ísť maturovať (angličtina, slovenčina, matika a ďalej neviem. naska alebo fyzika? ach..), ale budem sa musieť rozhodnúť čo ísť študovať (aplikovaná fyzika, programovanie, grafický dizajn..?) a navyše chcem ísť študovať do Prahy, kde nebude väčšina ľudí, s ktorými trávim čas tu.
Budem si musieť nájsť nových kamarátov, čo pre mňa nie je veľmi ľahké. Aspoň mám v Prahe rodinu a pár známych.. Bola by som naozaj rada, keby tam so mnou išiel aspoň niekto, ale veľmi s tým nerátam. Pre každého je výhodné ostať tu, doma u rodičov. Ja nechcem zostať u rodičov, chcem spoznať niečo nové a navyše by som si rada dokázala, že sa viem o seba postarať. A ako hovorím, bude to ťažké..
Ale o tom som sem nechcela písať. K maturitnému ročníku sa viaže stužková. Slávnosť, z ktorej nie som práve nadšená (povedzme slušne, moja trieda nie je ideál, s ktorým by ste chceli tráviť voľné večeri), ale ako väčšina dievčat a ako všetky dievčatá, ktoré milujú módu, chcem vyzerať čo najlepšie. Šaty podľa mojich predstáv sú asi základ. Dlho som rozmýšľala aké by som chcela, až som si v hlave vytvorila predstavu, ktorú asi nikto nechápal, a ja neviem kresliť :D Dlho som hľadala až som prekvapená našla niečo podobné.
Tieto šaty nájdete tu.
Svoje šaty by som chcela krémové, z rovnakej látky ako sú tieto, s trochu iným korzetom, dĺžku sukne tiež rovnakú. Sukňu by som chcela trochu nafúkanejšiu a tie veci na nej (neviem ako sa to volá), toho by som tam chcela menej. Len tak občas, ako oživenie. Topánky by som chcela "nude" najradšej niečo ako Christian L"ouboutin's Bianca (12cm), aj keď neviem ako by som na nich vydržala (: Ale na tancovanie by som si asi zobrala nejaké balerínky. Ako účes a make up by som chcela niečo jednoduché a prirodzené aj keď zaujímavé. No ešte mám 8 mesiacov tak uvidíme (:

A čo vy a vaše stužkové? pripájam ešte jedny krásne šaty, ktoré však niesú pre mňa, keďže s výškou 164cm sa mi dlhé šaty veľmi nehodia
nájdete ich tu.


No comments:

Post a Comment