Friday, March 23, 2012

and so the lion felt in love with a lamb..

dnešným dňom definitívne končia predstavy o tom, že niečo v tomto živote a na tomto svete je fér.

tak musím napísať 3 slohy, píšeme deják, anglinu, chémiu, biolu a ešte si musím napísať matiku. a to je dúfam všetko.
ja sa chcem ísť bicyklovať a ísť na zmrzlinu a vyvaliť sa niekde do trávy a smiať sa a blázniť sa a popíjať vínko a počúvať dobrú hudbu a riešiť hlúposti. ďakujem.
hľadanie brigády po pezinku bolo márne. ešte by som sa mohla ísť niekam tu spýtať. a inak neviem. som zúfalček.
potrebujem tričká, pančušky, oxfordky, podprsenku a kabát a to je snáď vše.
a stratila som svoje milované slnečné okuliare. boli z topshopu a asi presvedčím našich aby mi ich znovu objednali, lebo oni boli proste dokonalé. asi je mojím osudom každý rok mať nové okuliare ale týchto sa nemienim vzdať.
a odfotila som prvú fotku s practicou..
idem ja radšej papať no..

1 comment: