Monday, March 26, 2012

tralalala.


Je m smutno.. a vôbec ale vôbec sa mi nechce učiť.. nevládzem. Chcem len ležať, objímať a byť. Chcem byť mimo reality, mimo tohto sveta len s m. Vážne ma to už nebaví. All the bullshit around me. Som nahnevaná, sklamaná, zúfalá a tak. Možno niekto pochopí pre koho ten obrázok je. Už ma nebaví počúvať "Zabila by ma" a tak. Baví ma to ešte menej ako počúvať moje preafektované spolužiačky, ktoré si kupujú plavky za 80e v zľave (wtf?!). Môžem vám povedať, že za toľko ťažko nájdete plavky u Victoria's Secret. Tam som si našla za 36e. A inak POTREBUJEM brigádu. Už by som aj hnoj kydala keby ma niekto naučil ako. 
A našla som svoje okuliare z čoho som bola najhappy. Teda Kaja mi ich našla takže ĎAKUJEM!!
No idem pokračovať v učení a pridám vám sem za odmenu pesničku. Chcela som si stiahnuť ďalšiu hudbu, ale mám plný mac (skoro 300gb mám plných) a už sa bojím, že by to nezvládol tak počkám kým mi oco kúpi harddisk. 

2 comments:

  1. O "zabila by ma" som počula, dokonca aj o tých plavkách, nebolo mi dobre pri podrobnom opise. A ten obrázok totálne sedí. K okuliarom gratulujem a brigádu potrebujeme všetci, no myslím že ešte na tom nie som tak zle aby som šla kydať hnoj. ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zachvíľu o mne bude tak hovoriť :D ale nebude to veta podmienková, ale oznamovacia a v minulom čase :D
      ja som! nemám ani cent a ešte toho dosť dlžím

      Delete