Monday, March 12, 2012

Diamonds are a girl's best friend

Ako ste si mohli všimnúť, momentálne mám náladu muzikálnych postov, tak je tu ďalší. Tento krát je to o Marine Diamandis alebo ako ju skôr poznáte Marina and the Diamonds.

Túto ženu som mala šancu si pozrieť na grejpe 2011. Jej koncert sa veľa ľuďom nepáčil, ale ja som bola kvôli kamarátke v takzvanej "first row" (čo mi zaručilo high five s Marinou) a koncert som si naozaj užila. Popravde ma až tak nezaujímalo, či vyspievala výšky správne a či to kde-tu neprepískla. Bola to zábava ako sa na koncert patrí. Jej ružové "prom" šaty sa mi vôbec nepáčili, ale keď nahodila "american" outfit, bola som z jej výzoru úplne paf! Bolo mi len ľúto, že si svoje hnedé zdravé vlasy ostrihala a vyperoxidovala. Na tom koncerte ich mala naozaj otrasné. Dnes však vidno ako staršie vyzerá, keď má svetlé vlasy upravené. Obuté mala Jeffrey Campbel Lita American Flag za čo ju milujem dvojnásobne!

Marina je britka (Wales) a ako sa na britov patrí, má krásny prízvuk. Hudbu má prevažne popovú inšpirovanú new wave. Ale tieto informácie si môžte pozrieť aj na wikipedii, takže od toho tu nie som.
Dnes som sa započúvala do pár songov z pripravovaného albumu Electra Heart a uvedomila som si zmenu, ktorá v jej tvorbe nastala. Prvý a zatiaľ posledný album The Family Jewels bol odlišná šálka kávy. Bol možno energickejší a tínedžerskejší. Páči sa mi zmena v jej výzore v klipoch k Electra Heart aj to akým smerom sa tie klipy vydali. Marine sa to rozhodne hodí viac ako farebné cartoon klipy. Neónové oblečenie a detská tvárička sú preč. Starý album mám rada a stále si ho občas pustím, ale nemôžem sa dočkať apríla a nového albumu.
Tak tu máte dve pesničky zo starého albumu
Hollywood

Obsessions
A dve z pripravovaného albumu

Primadonna

The Archetypes
Tak čo, aký je váš názor na Marinu? Ktorá pesnička sa vám najviac páči?

3 comments:

  1. Já ji tedy vůbec neznám :-)
    Na tom koncertu musela vypadat opravdu strašně, ale asi si to můžedovolik když má tak pěkný hlas :-)

    marketatrpisovska.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak snáď sa ti aspoň trochu zapáčila (:

      Delete
  2. a ja ju zase milujem úplne:)))) už veľmi dlho ju poznám a je mojim vzorom:) konečne speváčka s dobrým hlasom, bez playbacku, bez škandálov a má geniálnu hudbu ;)

    ReplyDelete