Saturday, March 10, 2012

I walk this empty street On the Boulevard of Broken Dreams

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone


Tak tento týždeň bol skutočne vyčerpávajúci. Po chorobe som sa v pondelok znovu vydala do školy a nebola to tá správna voľba. Písomka z angličtiny síce dopadla dobre-1, ale musla som sa učiť na ďalší deň. Teda ako sa chcete naučiť mapu Ázie za jedno popoludnie to teda neviem, ale mne sa to jednoznačne nepodarilo a ešte som aj zaspala. Ale spojením viacerých zázrakov (ha!) som dostala 2. A mohla som sa učiť na fyziku čo bol úplný fail, lebo som síce všetko pochopila, ale vedela som vyrátať tak 30% príkladov. V škole som zistila, že nemám polovicu vzorcov, ale ani písomka asi nedopadla dobre. A ešte nám dala aj prepadák z franiny, z ktorého som dostala 3, za čo som dosť nahnevaná. Dnes som nebola v škole a poobede som si bola kupovať tenisky. Žiaden úspech.
Myslím, že ak to s tým stresom bude takto pokračovať asi sa zbláznim. Nech už je teplo.
Inak, bola som si včera vyberať bicykel tak sa už naň teším (:.
Chystám sa cez víkend pridať nejaký zmysluplnejší post, keďže klasicky nemám čo robiť tak to snáď vyjde.

Veľmi by ma zaujímalo, prečo mám každým dňom smutnejšie myšlienky, keď prichádza jar. Nechcem sa nikomu vyplakávať aj keď by to možno pomohlo.. Tak si to píšem do mobilu a nikto to nevidí..

Potrebujem novú hudbu, tak ak máte nejaké suggestions, píšte dole (:

A na záver jednu bohužiaľ pravdivú vetičku..
Girlfriends: Destroying friendships since ever.


No comments:

Post a Comment