Monday, March 19, 2012

don't you miss your friends? because they do miss you.

Dreams come true. Môj prvý funkčný analóg.
Asi to odo mňa znie čudne, neviem fotiť, ale strašne som túžila po analógu a keď sme v lete zistili, že tie tri čo sme mali doma sú nefunkčné otec mi sľúbil, že mi jeden zoženie a konečne je to tu (: No uvidíme, čo sa mi s tým podarí. Držte mi palce!

Inak chcela by som sa veľmi pekne poďakovať mojim 2 followerom a všetkým čo mi niečo okomentovali, vždy ma to poteší (: 

V piatok som nakoniec bola na oldies v bc a skvelo som sa zabavila. V sobotu som nevládala chodiť ako ma nohy boleli. (: Ale navarila som perfektný obed, povysávala si a tak. Budem si asi premiestňovať nábytok v izbe cez víkend a začnem si ju už konečne zútuľňovať, lebo som zúfalá z tých prázdnych stien (: Nápady sú, len čas a pomoc nie. 

Inak neviem čo napísať. Mám nápad na tri fajn články, len dnes nebol čas tak dúfajme, že čoskoro bude. 

Neviem čo vám ešte povedať. Chýbajú mi všelijaké veci. Teším sa na 22.6. Som šťastná aj keď ma rozosmutnievajú niektoré veci stále dookola. A znovu. Akosi kašlem na školu. Zajtra som mohla písať dve písomku ale nechcelo sa mi to učiť a bodka. Ľúbim našu úlohu z angličtiny. Vraj prečítať každý mesiac 10 článkov po anglicky. Najsam! To robím stále. Ale treba si vypísať a preložiť slovká, ktoré nepoznáme. To nerobím skoro nikdy. O:) A tak ako dnešná písomka z franiny bol čistý fail. No a ešte treba napísať 4 slohy na maturitné témy, napísať o zakladaní vlastnej firmy, ísť k doktorke a tak.  

Tak sa majte krásne. Žite šťastne, buďte radostný. Vonku býva už okolo 15° a slniečko (: Ani by ste neverili aký jump to u mňa spôsobuje v nálade. 




No comments:

Post a Comment