Tuesday, March 27, 2012

i only wish i could read minds.

Všetko najlepšie Quentin Tarantino! 


Tak, mám veľmi rada fotky "what I have in my bag" a podobne a tak som sa rozhodla jednu takú spraviť, možno ich bude aj viac. Moje kabelka je malinká, takže toto je takmer maximum čo tam zmestím. 
Hrebeň- alebo kefu ťahám so sebou všade, spolu s púdrom, ktorý som si zabudla a zrkadlom, ktoré mám na kabelke (;
Slúchatká- moje creativy, ktoré mám už od začiatku augusta, všetci ma upozorňovali, že sa hneď pokazia a nič im nieje (: sú skvelé!!
Lístok- v pondelok sme boli namiesto školy na anglickom predstavení Cantervilské strašidlo..
Balzam- must have! keď ho 5 minút neviem nájsť, panikárim
Foťák- moja nová Practica, ktorú v poslednom čase vláčim všade, keby niečo. Zatiaľ sa nič nenaskytlo, tak nikto nevie, že ju všade mám (;
Napoli zjedená 3bit- treba ma pochváliť, dnes som držala "dietu" zjedla som o polovicu menej ako zvyčajne a dokonca som ani nedojedla 3bit
Mobil- môj hnusný špinavý mobil, na ktorý mám nonstop nervy, ale nie sú peniažky na nič lepšie, tak sa tvárim, že ho ľúbim
Peňaženka- obrovská peňaženka, v ktorej nič nieje (okrem autobusových lístkov a rôznych kartičiek). Je úplne perfektná- rovnaká ako moja kabelka (:
Vreckovky- výnimočne som si ich nezabudla!! :D

Ešte čo by som vám k dnešku povedala.. Som znechutená zo školy všeobecne, som unavená, ale ešte by som mala trošku gugliť. Cez víkend podstúpim zaujímavý trip o ktorom sa isto dopočujete- idem bratom vyberať oblečenie na birmovku :D
Chcela by som sa vám pochváliť, aj keď nie som úplne spokojná, z maturity B2 2012 z 28 otázok, ktoré som si mohla spraviť a skontrolovať mám len 9 zle (: 
Ako sa máte? Čo vás teší a čo nie? 



No comments:

Post a Comment