Wednesday, March 28, 2012

Did you know?

Saruman je Dracula a tiež otec Willyho z Charlie and the Chocolate Factory!
Saruman is Dracula and dad of Willy from Charlie and the Chocolate Factory!

Tak som sa rozhodla, že budem znovu písať svoj blog dvojjazyčne. Precvičím sa v angličtiny (pripomienky môžte písať do komentov (; ) a možno môj blog zaujme aj nejakých zahraničných ľudí.
namiesto učenia sa venujem čítaniu o foťáku (mojom) a fotení na ephoto a pozeraní oblečenia- cez víkend idem na malý shopping. stále zúfalo zlyhávam v snahe nájsť si brigádu a tak uvažujem nad McDonald's..
Rozmýšľam kde, na čom a ako sa začať najlepšie učiť fotiť.. any ideas?
Som neuveriteľne nahnevaná na dnešnú písomku z biológie, ale už kašlem na to. Až tak, že som sa ešte nič ďalšie neučila aj keď by som mala, ale som vážne unavená.

So I have decided that I'm going to write my blog in english too. I'll practice my english (you can write in coments if i had something wrong) and my blog can be interesting for some non-slovak people.
Besides studying I'm reading about my camera and photographing on ephoto and i'm looking for clothes- i'm going shopping this weekend. i still can't find a job so i'm thinking i would go to McDonald's..
I'm really upset coz of todays biology test but fuck it. So I didn't studied anything else. I should but I'm tired..

No comments:

Post a Comment