Tuesday, March 13, 2012

One obsession

Okay.. priznávam to takto verejne. Ja viem, že by to na mňa nikto nepovedal, ale je to tak. Stalo sa. Aj ja mám závislosť. Ale nie je ňou on. Teda to teraz nemyslím. Je ňou niečo, čo by nečakal nikto pri štýle hudby, ktorý počúvam a pri mojom postoji k týmto rádiovým hitovkám. Poviem vám aj celý príbeh, ale najprv vám prezradím, že touto závislosťou je boyband One Direction.
Stalo sa to postupne. Mám dve spolužiačky, z ktorých jedna sleduje na internete snáď všetky celebrity v US a čo sa s nimi deje atď. A nejakým spôsobom sa dostali k tejto kapele. A začali na nej poriadne fičať. Jedna viac ako druhá. A potom mi V dala prístup do albumu "welcome to paradise", ktorý to vystihuje. No uznajte, že sú pekný. To bola prvá vec čo sa mi na nich zapáčila, keďže som dosť dlho odolávala volaniu ich pesničiek a nevypočula som si ich. Veď predsa nemôžem fičať na 1D.

Liam, Niall, Louis, Zayn, Harry
Potom som zistila akí sú to blázni. To sa mi začalo páčiť ešte viac! Kto ma pozná, vie ako milujem bláznivých ľudí, lebo mi zlepšujú moju často nie dobrú náladu.
Upozorňujem, že nie sú gayi.
Potom som si pozrela rozhovory s nimi a zistila, akí fajn chalani to sú. Milí, ftipní, slušní atď. A nakoniec prišiel ten osudový moment pri ktorom som si vypočula ich pesničky. A tá hudba, poviem vám, nie je až taká hrozná ako som sa bála.

A bonusová fotka Harry-kučeravé vlasy a perfektné oči! Keby niekto nevedel, mám úchylku na kučeravé vlasy.
Nesúďte ma prosím moc zle. Aj mutácie sa stávajú. (:




No comments:

Post a Comment