Saturday, April 28, 2012

shit happens.

už som písala o tom ako milujem svojich rodičov, tak teraz vám napíšem o tom akí sú skvelí. ich najmladšia dcérka o 7 vstávala, od 9 do 5pm si nesadla a makala. rozrezala si ručičku, nevládze chodiť ani sa hýbať (ako tie poháre nie sú najlahšie). autobus jej odíde o 10 minút skôr aj keď ako rozumný človek je na tej zastávke priskoro, naša úžasná sadka to má dobre vymyslené. ďalší ide až o dve hodiny. čo spraví milovaný rodič keď mu dcérenka zavolá či pre ňu nemôže prijsť? odpovie asi takto: ja som si práve zaliala kávu. wtf?! to by bolo fajn všetko v pohode (stolica dobrá), keby každý týždeň nechodili pre svojho najstaršieho synčeka do častej lebo zmeškal autobus lebo je spmalený a ďalší mu ide až za 25 minút. no tak dcérenka sa vybrala dole do častej (za 25min na ihrisku!) a s m dočkala na autobusík. potom sa mi čudujete, že som nasratá?
hej a viete, že v auguste sú v prahe foo fighters? a stoja už od 60e .. a ja by som tam veeeeeeľmi rada išla, tak keby ste mi poslali lístok budem vás ľúbiť ďakujem :*
a ešte mi sem môžte poslať tak 10 anglických článkov cca veľkosti a4 najlepšie niečo, kde sa budú vyskytovať slovká užitočné na maturitu b2
a idem spať lebo nevládzem. milujte sa a množte sa.
shit about awesomness of my parents and about how much i love them. sarcasm.
prague, august, foo fighters, 60euros. and i'd love to go so you can send me a ticket, yeah? i will love you forever. thanks! :*
and you can send me 10 english articles long as one a4 and it would be great if there was a vocabulary usefyl for maturita b2
i'm going to sleep. love and have sex.
Grace Kelly a Frank Sinatra.

3 comments:

  1. veľmi, veľmi dobre poznám. Môjmu bratovi ide autobus a on si počká až kým odíde len aby ho naši odviezli.
    A na Foo Fighters šetri.. Ja tam proste potrebujem ísť.

    ReplyDelete
  2. It´s great to visit you again and find good stuffs!

    ReplyDelete
  3. I like the picture! I adore Frank, and I see the pic for the 1st time)

    ReplyDelete