Friday, April 20, 2012

neviem čo písať. asi len to, že som hladná. nevadí.
dnes máme branné ale akosi sa mi nechcelo obliekať a tak som zostala doma.
zajtra som chcela ísť do dolan, ale keďže mám deň na to brigádu a moje možnosti sú asi také, že : spať 2 hodiny, ísť hodinu a pol pešo na červák alebo spať v dolanoch na ulici, tak pravdepodobne nejdem, čo mi je dosť ľúto.
včera som mala veľmi príjemný deň a ešte stále z toho mám fajn náladu (:
budúci týždeň máme nový zabijak s písomkami na ktoré pre istotu nič neviem. už ma to vážne nebaví. na čo do tej školy chodíme, keď sa všetko na písomky musím naučiť doma a potom na vysokú mi to tiež nič nedá. mohla by som ten čas lepšie využiť.
konečne mám externú pamäť tak môžem sťahovať a môj macko je odľahčený o 200gb.
dala by som si tento víkend aspoň nejakú prechádzku po meste a posedenie niekde keď už nebudú tie dolany, ale zas nebude s kým.
dúfam, že sa bude počasie už len zlepšovať a ja prestanem byť chorá stále.
teším sa na pár blížiacich sa víkendov, tak snáď všetko dobre dopadne (:
vôbec, ale vôbec nič sa mi nechce. už aby bolo 22.6.
ani neviem čo vám to tu píšem.. asi sa pôjdem vystrojiť do sveta radšej. ani to nepreložím do angličtiny radšej veď by som sa hanbila za takýto článok. no čo.

No comments:

Post a Comment