Tuesday, April 03, 2012

about this.

rozhodla som sa sem pridať novú "rubriku". na tento nápad som prišla pri rozmýšľaní o podstate vesmíru a penení môjho nového gliss kur-u do mojich nádherných čokoládovo-gaštanových vlasov.. no okay prestaneme s týmito sarkastickými rečami o mojej dokonalosti, ešte mi niekto uverí. Tak rubrika bude o mojich snoch. Splnených aj nesplnených. Splniteľných aj nesplniteľných. Dúfam, že to bude aspoň niekoho zaujímať (: Niektoré moje sny sú tzv. "gýčové". Také, aké má kopa iných ľudí, iné možno trošku netradičné. Pochybujem, že ich sem niekedy nahromadím čo i len polovicu, ale aspoň trošku zverejním (:
I decided to make new "section". I got this idea while thinking about meaning of universe and foaming my new gliss kur shampoo into my beautiful chocolate-auburn hair. okay, i should stop with these sarcastic words about my perfection, someone could believe me. This section is going to be about my dreams. Fullfiled and unfullfiled. Fullfilable and unfullfilable. I hope someone will be interested in it (: Some of my dreams are so called "slushy". Many people has the same dream, others are maybe a bit unusual. I really doubt I will ever give here half of them.. (: 

No comments:

Post a Comment