Saturday, April 14, 2012

My turn.

Tony Stark a Beauty care je to najlepšie čo môže človek spojiť dokopy. aj keď to robím asi raz ročne, občas sa s radosťou zavriem do kúpelky a čistím sa :D, taký deň som mala včera a užila som si ho.
Konečne mám Biohar (písala som o ňom pár postov dozadu) tak uvidíme čo to spraví .. používať by sa mal cca mesiac každý deň a potom preventívne- raz za týždeň/mesiac. začala som s ním v piatok trinásteho, tak uvidíme.
Aj po veľkých dilemách sa nakoniec objavila (spadla z oblakov) slečna, s ktorou mi je asi súdené chodiť na akcie jednej múdrej rodinky a tak sme šli aj na burzu kníh spolu. a bolo to fajn a celkom dosť ľudí. zvažovala som kúpu beneho knižôčky, ale ja dieťa šporivé za 3x4cm nedám 5euro keď po nej tak netúžim. a potom ešte som rozmýšľala, že si kúpim batmana. ale keby som si kúpila prvého, chcem všetky a robiť si zbierku a na to momentálne peniaze nie sú. tak som nekúpila ani jedno.
Bola som v Eurovei a som zúfalá z našich obchodov. kúpila som si ponožky (kto ma trošku pozná, vie aký som úchyl na kvetinkové ponožky ((: ), podprsenku a tričko. zvažovala som kúpu tejto kabelky a asi si ju aj pôjdem kúpiť. Veľká, kožená, 40e, mango. V obchode čiernu nemali, na nete je, ale táto hnedá sa mi páči viac.
Niekedy ľutujem, že som taká pokojná. s radosťou by som občas nahučala na niektorých ľudí a ešte ich aj prefackala. neviem či by to pomohlo, ale uľavilo by sa mi. 

Zajtra majú moji bratia birmovku, takže budem musieť deň tráviť s rodinou :/ aspoň sa dobre najem :P
Už sa "nemôžem dočkať" budúceho týždňa a všetkých písomiek. Musím napísať 4 slohy, máme písomku z litiky, sloviny, franiny, nasky, matiky, geošky a to je dúfam všetko. viem z toho nič. jo! 



Tony Stark and beauty care is the best what you can do at once. I do it only once a year or so but I sometimes love to close in bathroom and care about myself. I did it yesterday and it was lovely.
I finally have Biohar, so we'll see. 
I was on book stock today. there were more people than i expected. i was thinking about buying two books but i didn't buy any of them. 
I was shopping and i'm disappointed again. I bought floral socks (':, bra and t-shir. I think I'll buy this big, leather, brown bag (it's in black too but I like it more in brown)
I should kill some people(: okay, at least give them high five in the face with a chair. 
My brothers have confirmation tomorrow so I'll have to spend day with my family. at least, there will be a lot of food.

No comments:

Post a Comment