Thursday, April 05, 2012

Safari





Už keď som bola malá, chcela som mať safari. Starať sa tam o zvieratká ak by to potrebovali, ale hlavne chrániť ich. Na safari totiž žijú vo svojom vlastnom prostredí, nemajú žiadne obmedzenia, nikto ich nekŕmi umelinami, žijú tak, akoby tam žiadne safari nebolo, ale ľudia ich chránia pred vyhynutím. Návštevy na ne nepozerajú cez mreže klietky, ale v ich prirodzenom prostredí môžu vidieť ako žijú a čo počas dňa robia.
Since I was little I've wanted to have safari. I wanted to take a care for animals if they needed it but mostly protect them. Animals live without any limits there. Nobody feed them with imitations, they live like there were no safari, but people protect them. Visitors don't watch them through cage bars but they can see how animals live and what they do during the day.

3 comments:

  1. To je super sen! Ja som skôr snívala o Číne a pandách :D

    ReplyDelete
  2. pěkný sen, já mám sen podívat je jednou do keni a vidět právě na safari divoká zvířata:-)

    ReplyDelete