Tuesday, April 03, 2012

it's never fault of only one person.



Aký idiot pošle používateľovi macbooku spam od "microsoftu", že vyhral milión dolárov?
Bola som pozrieť malé prasiatka u m (25-30kg) sú strašne zlatunké, len sa báli tak som ich nemohla pohladkať :(
Keby som mala auto/motorku, veľmi rada by som bývala na Štefanovej. A keby som mala taký pozemok ako majú oni.. To by som bola na dvore stále. A ten pokoj, a vtáčiky spievali, slniečko svietilo, všetci sa zdravili, všetci sa poznajú a v noci vidíte skutočné hviezdy (: krásne.. 
Chcela som sem dať aj fotku jednej peknej slečny, ale nebudem zlá, lebo dve fotky na ktorých jej je vidieť do tváre nie sú práve najlepšie.
A na poslednej fotke môžte vidieť moje supermastné vlasy v tom lepšom stave- na Slnku.
What an idiot send spam from "microsoft to macbook user about "winning a million dollars"?
I've seen little pigs today at m's (25-30kg). They are SO cute, but they were scared so i couldn't caress them :(
If I had a car/motorbike, I'd love to live at Štefanová. I would love to have so huge land as they have. I'd be there all the time. That peace, singing birds, shinning sun, everyone knows everyone and you can see real stars at night (: beautiful
I wanted to share a photo of one stunning lady with you, but I won't be bad. The only two photos you can see her face on are pretty bad..
On the last photo you can see my supergreasy hair in better way- on Sun.



by m

No comments:

Post a Comment