Monday, April 23, 2012

2-24

neviem či som to už spomínala, ale mám kabelku. a je dokonalá.
mám brigádu a nie je to až také zlé. zatiaľ :D
neviem nič do školy a asi sa dorazím. a mám aj dôvody prečo sa to neučiť. a jeden prečo áno-nechcem zlú známku.
mám najdokonalejšieho plyšového pikachua!
hej a mám úplne na hovno náladu. hell yeah! akože super.
dnes sme sa v škôlke fotili takže očakávajte smrť a smiechoty všetkých kto to uvidia.
a ako už nech to všetko bláznovstvo skončí.. načo stále písomky? načo? načo? šibe mi z toho..
hovorím to asi v každom poste, ale chcem 22.6. ale dnes som uuuplne happy lebo je 23/4=24=2 hej ako v matike som dobrá! tak keď ste sa to učili inak si to opravte! :D
a tu je add pre anglicky hovoriacich najlepšia pesnička na svete!



YOU BETTER WATCH OUT 
AND HIDE IN A HOLE 
I'LL REACH DOWN YOUR THROAT 
AND SWALLOW YOUR SOUL 
VOLDEMORT IS COMING TO TOWN 
I'M MAKING A LIST 
OF PEOPLE I HATE 
WHEN DUMBLEDORE DIED 
I THOUGHT IT WAS GREAT 
VOLDEMORT IS COMING TO TOWN 
I'LL SNEAK IN WHEN YOUR SLEEPING 
AND DRAW DICKS ON YOUR FACE 
AND IF YOU SAY MY NAME OUT LOUD 
I'LL STEAL YOUR BIRTHDAY CAKE! OH!

No comments:

Post a Comment