Thursday, April 05, 2012

KONY 2012


Neviem, či ste už o KONY počuli, alebo nie. Keď ste aj o ňom počuli, viete kto to je? Ja som dlho nevedela, a ani som sa o to veľmi nezaujímala. Vždy som si myslela, že to je len nejaký nový fenomén, ktoré sa vždy na internete objavia a potom zmiznú. No dnes som našla tento krátky polhodinový film, ktorý ma rozplakal. Stojí za to si ho pozrieť. Zdieľajte a aspoň si stiahnite a vytlačte nejaké letáky na kony2012.com , ktoré môžte vyvesiť kľudne aj v škole.. 
I don't know if you heard about KONY or not. If you heard about him, do you know who's that? I didn't know for a long time and I didn't care too. I though it's only some new phenomena, which always show up on the internet and than disappear. I found this short half of the hour long movie and it made me cry. You should watch it! Share it. Download and print some posters on kony2012.com which you can put in school or anywhere.


Joseph Kony je rebel žijúci v Ugande. Unáša deti. Dievčatá núti byť sexuálnymi partnerkami pre neho a jeho spoločníkov a chlapcov premenil na detských vojakov. Núti ich zabíjať vlastných rodičov. Dokonca vytvára aj koncentračné tábory. Ešte horšie však je, že podobné veci robí aj Ugandský prezident.

No comments:

Post a Comment