Tuesday, April 24, 2012

i'm sorry for that.


viem, že moje posledné články "majú hĺbku" asi ako Rihannine songy (Oh nana what's my name?) , ale nemám inšpiráciu.
aj vy máte ľudí, bez ktorých si neviete svoj život predstaviť aj keď v ňom nie sú nejako moc dlho? alebo ešte lepšie. máte ľudí, pri ktorých si nepamätáte svoj život predtým, ako ste ich spoznali? predtým ako ste ich začali registrovať? máte okolo seba ľudí, ktorých si vážite, a ktorých rešpektujete? máte ľudí, pri ktorých sa cítite sami sebou a je vám tak dobre? máte ľudí, ktorým môžte povedať svoj názor neh je akýkoľvek a viete, že oni vás zaň nebudú odsudzovať aj keď sa úplne rozchádza s ich názorom? pre mňa sú takýmito ľuďmi štyria ľudia. možno to je zvláštne, lebo medzi jedným z nich a mnou je múr silnejší ako veľký čínsky múr na dvadsiatu prvú, ale aj tak ho tam rátam. všetci štyria pochádzajú z malebnej dedinky, ktorú zbožňujem aj keď asi nikto nechápe prečo. každý z nich je iný a pre mňa dokonalý. áno, každý má chyby, aj oni, ale to nemení nič na tom, že sú to chyby, ktoré mi neprekážajú. každý z nich robí chyby ako každý na svete a to už sú chyby, ktoré mi prekážajú, ale častokrát s nimi nič nespravím. buď sa poučia, alebo nie. týchto ľudí mám veľmi rada a som rada, že ich poznám.
a to je tak všetko čo som mala na srdci asi.

3 comments:

  1. Nikdy nepochopím prečo máš tú dedinu rada, ale hlavný dôvod bude asi to, že tu nebývaš. Zrejme by si zmenila názor, no ľudia sa tu kotia skutočne jedineční, tak či onak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. poviem ti to tak, že ak by som mala nejaký pojazdný prostriedok na motor tak tam s radosťou bývam.. je tam kľud a pokoj, skvelí ľudia, príroda, je vydno hviezdy a nie je to dedina čo sa hrá na mesto.

      Delete
  2. funny :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete