Tuesday, April 10, 2012

i wish you were here..

Amazing woman!


ako poviem vám, že ja už nikdy nejdem k mojej babke autom. tá cesta je horšia ako húsenková dráha. keby ste videli môj výraz počas nej.. a dnes to bolo ešte horšie ako inokedy. keď sme prišli domov (a tom sme šli tou príjemnejšou cestou) nielen že mi bolo na vracanie na to som si už zvykla, o to pokoj. ale ja som nevládala stáť a celá som sa triasla. musela som mať takú niaku priesvitnú farbu že mi vidíte lebku a všetky vnútornosti no proste úžasné. a ešte stále som sa celkom nespamätala tak dúfam, že to zajtra bude lepšie.
a že jaká je sranda mať hlas ako tie speváčky? žiadna! a ešte do toho aj kašlem no proste najsamfasa.
no a bola som v doľanoch a bolo celkom dobre.. noo dosť dobre až na jedného otravného mladíka a na jednu slečnu, ktorá mi neuveriteľne lezie na nervy.
a inak ďakujem všetkým za koláčiky, pagáčiky a babičke za kačičku. najlepšie varí a vždy to, na čo mám chuť (:
som za zničenie všetkých nefunkčných a neprehľadných webstránok. kto sa pridá? (áno týmto narážam na stránku FIT, NYC ak by vás to zaujímalo. ako ťažké je rozhodovať sa o svojej budúcnosti keď nemáte podstatné informácie?
túžim po takých zvláštnych veciach.. potrebujem sa o tom s niekým porozprávať a poradiť.
nemôžem sa dočkať 22.6.
I hate slovak roads- do not go by car anywhere!
I'm kinda sick :/
Yesterday night was great besides one annoying young man and one even more annoying young girl.
I had the best food, thanks to my friends and grandmom!
Destroy all bad websites, please! How am I supposed to decide what to do in my future when I have NO informations?
I desire for weird stuff.. I need to talk about them with someone..
I can't wait till 22.6.

No comments:

Post a Comment