Thursday, April 12, 2012

you're my kryptonite.

neviem či ten pocit poznáte, ale je nepríjemný. pocit, keď vás ľudia, ktorý by už z princípu mali, nepodporujú v tom čo robíte, nestoja za vami, ale proti vám vo všetkom v čom to ide a aj v tom čo nie. hej jasné mám skvelý život. mám rodinu, nikto ma doma netýra, máme peniaze atď atď. ale to nie je všetko čo človek potrebuje. možno aj preto máme každý nejaké psychické problémy. možno aj preto sa na ľudí vždy tak naviažem a hľadám v nich to, čo nenachádzam doma. no stačilo by rozjímania nad tým ako veľmi sa teším na samostatné bývanie. to ako nedobre vychádzam so svojou rodinou a aké plytké vzťahy máme by ste mohli vidieť napríklad na čase strávenom s nimi, alebo na udržiavaní kontaktov s mojimi sestrami. moja mama si myslí, že práca fashion stylistu o ktorej snívam nie je hodná robenia. nikomu sa nepriznáva, že ju chcem robiť a radšej vymýšľa milión iných vecí. no ale fakt to nebudem ďalej rozoberať.
poviem vám, polnoc je ten správny čas na triedenie fotiek!
milujem tie obdobia, ktoré som už dlho nezažila, kedy sa človek s niekým postupne spoznáva a stávajú sa z nich stále lepší kamaráti. mám rada mať dobrých kamarátov a hlavne takých, pri ktorých sa necítim, že by som sa im vtierala. a ešte radšej som, keď vidím, že vo mňa niekto verí. nestáva sa to často. alebo nikdy? to je jedno. ďakujem ti.
keďže moje konečné rozhodnutie je neísť zajtra do školy. ešte stále som trochu chorá a doma sa vyvaľujem už tretí deň. mala by som napísať 3 slohy a začať sa niečo učiť. viete je to veľmi príjemné, keď sa všetky písomky odkladajú, až pokým nakoniec všetky niesú v jeden krásny deň, že? fuck.
veľmi rada by som šla v sobotu do kc dunaj na burzu kníh, tak stále dúfam, že aspoň niekto bude mať čas, a potom asi aj na túru po eurovee ála forever alone. keďže už mám lepší hlas, asi zajtra zavolám do McD's a neviem čo vám ešte povedať. už sa teším do Bruselu.. len sa poflakovať po neznámom meste s m. pôjdeme na tour de france a on bude šťastný(:
the first picture describes my feelings a lot. you don't need to read abut it. it's shit. 
did you know that mindnight is the best time for sorting your photos? 
i love those times when you get to know someone better and better and you become friends and good friends etc. thank you, rainy.
well, i should write some essays for school and start studying coz we're going to have all tests in oneday. fuck yeah! 
i can't wait till we'll go to Brussel. just hang out with m, nothing's going to bother us. we're going to tour de france and he'll be happy (: 
i'd love to go to kc dunaj this weekend but i still don't know if there will be anyone to go with me.

3 comments:

  1. Najviac sa mi páči ako si preložila do angličtiny "ďakujem ti." :) Každopádne, ty na to máš. Vieš čo chceš a to že to niektorí nechcú pochopiť je ich vec. A Brusel si poriadne užite!

    ReplyDelete
  2. Brusel ti asi aj závidím, ja sa nikdy nikde nedostanem :/
    mne moja mama zakazovala, aby som išla na strednú umeleckú školu, nechcela ma pustiť, gymnázium mala byť tá správna voľba. Ale poviem ti to tak, že.. ak sa ti bude dariť ako fashion stylistke, tvoja mama zrazu začne byť hrdá na svoju cvérenku a nebude si spomínať, že by ti to niekedy nedovolovala alebo s tým nesúhlasila.. ako moja. Mám scénickú kostýmovú tvorbu a zrazu- no moje dietko chodí na umeleckú a aká som pyšná a blá blá.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mne mama našťastie nič takéto nezakazuje, ani by nemohla pri tom aká som (:

      Delete