Monday, April 02, 2012

Don't ever judge anyone.


Len pár slov odo mňa.

Dostala som šálku Štefanová (420.výročie v roku 2008), z ktorej som najšťastnejšia a už nikdy z ničoho iného piť nebudem!
Dostala som 1,1,2 z angliny za jednu hodinu! (: a 3 z bioly :/
Robili sme Listening z B2 z roku 2008 a mala som 90% (:
Farba vypálila dosť tmavo (no čo by sme čakali od čokoládovej a gaštanovej), ale na Slnku sa mi to páči (ešte zostáva dúfať, že najbližšie tri týždne bude slnečno a som šťastná!). Počula som už názory, že ryšavá sa mi hodila viac, ale vraj sa pár ľudí vyjadrilo, že mi to svedčí (ľudia, od ktorých by ste to rozhodne nečakali). Možno sa budete čudovať, prečo som si kúpila čokoládovú a gaštanovú, keď som chcela bledohnedú, ale vyzerala som už naozaj ako cigánča (no offense) a potrebovala som si nafarbiť hlavu, chcela som hnedú a tie bledohnedé majú všetky taký myšací odtieň.. budem to musieť nejako vymyslieť mixovaním farieb, no o tri týždne sa tešte na zmenu.
v stredu idem asi konečne nakupovať.. nepridá sa niekto? znovu mám ísť sama a mňa to už fakt nebaví.
Just few words by me.
I got a cup Štefanová. I'm the happiest person because of it. I will never drink from anything else!
I got 1,1,2 from english (: and 3 from biology :/
We did Listening B2 2008 (english) and I got 90% (: 
My hair is pretty dark (chocolate and auburn colors), but I like it when Sun shines on it ( we can only hope that these 3 weeks it'll be sunny and i'll be happy!). Some people said that I looked better with ginger hair, but few people said that I look good with it (people you wouldn't expect to say something like that!). You could wonder why I bought chocolate and auburn colors when I wanted light brown, but I looked like gypsy kid (no offense) and I really needed to dye my hair and I wanted brown. All the light brown had that mousy shade. I'll have to think it up. Some mixing colors or what. 
I'm probably going shopping on wednesday. Someone to join? I've got to go alone, again and I'm bored of it already
I miss this.

2 comments:

  1. Čože? Takú šálku nemám ani ja! :D
    Na vlasy tvoje sa teším a ak chceš tak na nákupy by som sa pridala :)

    ReplyDelete
  2. Darn it! Neither did I! ;)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete