Monday, May 07, 2012

every 40 seconds someone in the world commits suicide.

posledný článok o filmoch bol zmysluplný. tak teraz môže prijsť aj taký, ktorý je pridlhý, totálne odveci a ešte aj nudný.. so here i start..

vo friendshite bývajú všelijaké články, ale taký dobrý ako tento, som tam ešte nečítala. bol o samovražde a bol napísaný naozaj skvelo. realisticky a presne. slzy sa mi tlačili do očí a naozaj som to len ťažko vydržala. opisoval každý detail.
tak my už riešime oznamká, fotenie, videá a podobné hlúposti a zatiaľ to vyzerá všelijak. videá a fotky budú asi celkom fajn. oznamká zatiaľ nevyzerajú veľmi dobre, ale uvidíme ako to nakoniec dopadne.
v piatok som mala ísť na majáles, ale pršalo tak sa to zrušilo.. v sobotu som bola na avengers (najsamlepší film aký som v poslednej dobe videla.. určite na to utekajte! ) a na majálese.. bolo celkom dosť dobre (: a prešla som cez starý most, skoro som umrela a asi som spravila popovi modrinu. no nevadí (: dnes tu bol m a bolo tak príjemne, ako takmer vždy (: už teraz mi chýba..
zajtra počkám s rainy na autoškolu a ptm neviem.. asi sa unudím k smrti a budem sa učiť fyziku.. great.. no to je jedno.. tu prichádza časť o ktorej som chcela spraviť samostatný článok, ale príde mi to zbytočné, takže to sem pichnem a keď sa vám to nechce čítať, nečítajte, nič zaujímavé.. a asi to ani nebude dávať zmysel a vy to nepochopíte, ale to je fajn.

bff..
veľa ľudí má najlepšie kamarátky.. máte ich aj vy? jednu? dve? tri? .. koľko sa s nimi poznáte? a koľko kamarátite? no offense, ale pre mňa väčšina žien nie je to správne na kamarátstvo alebo nebodaj najlepšie kamarátky. a to sú len skúsenosti.. poznala som ľudí od malička, aj nie.. a vždy to skončilo.. nejako. a potom ostane len bolesť a osoba, ktorá o vás vie priveľa a keďže ženy sú už raz také, nemôžte vedieť, či to, čo vie, niekedy využije proti vám. tak po zopár takýchto super kamoškách som mala super kamoša.. ale super kamoš nebol gay (asi :P) a našiel si frajerku a všetko bolo v prdeli (dúfam, že nie doslovne). lebo ďalšia častá vlastnosť žien je žiarlivosť. alebo skôr boj proti každej osobobe opačného pohlavia, ktorá sa priblíži na 100m k ich frajerovi. no tak to je úplne v prdeli, lebo naozaj som si asi s nikým týmto spôsobom nerozumela, a aj keď je to už dlho, stále mi je smutno a štve ma to, lebo to je len blbosť niektorých ľudí, keď robia niečo také. no to je jedno. a tak je momentálne mojím naj kamarátom/kou m. aj keď neviem či sa on dá zaradiť do tejto kategórie, ale nič lepšie na okolí nie je a s ním mi je skvelo, rada sa porozprávam, nebojím sa povedať čokoľvek a aj všetko hovorím, aj keď chudáčik to už so mnou nevládze niekedy a ja sa mu nečudujem a aj touto cestou sa mu ospravedlňujem, ale ja pevne verím, že keď sa odsťahujem od mojej drahej rodinky, budem trochu vyrovnanejšia..

No comments:

Post a Comment