Sunday, July 29, 2012

Dvě lodě na vodě dvě ryby pod hladinou při svý cestě za vidinou snad dobrý lidi nezahynou

málo sa zaujímam. máte nejaké super miesta kde sa dá zaujímavo zaujímať? o kultúru, politiku, psychológiu, školy, módu, kozmetiku, hudbu, objavy a proste čokoľvek? nechcem sa už viac cítiť ako tí ignoranti, ktorí sú všade okolo mňa. ktorým je jedno úplne všetko pokiaľ ich to neudrie do tváre a niekedy aj potom.
už to so mnou začína byť zúfalé. a to počasie tomu teda fakt nepridáva. počúvam Tomáša a chystám sa triediť si šuflíky. jeden už je. Tomáš ma ukľudňuje. Neviem či vyhodiť veci, ktoré vôbec nenosím už minimálne rok. asi hej..
každú chvíľu sa mi chce plakať. len tak. lebo veď prečo nie, však?
viete čo? niekedy rozmýšľam, že by som sa začala učiť na maturitu. teraz, v polke prázdnin. tak mi povedzte, že som zdravá..
pozerali ste otvárací ceremoniál OH? perfektné! už sa teším na ten zatvárací.
zdá sa to len mne, alebo človek ktorý za mesiac vstúpi do maturitného ročníka by už mal vedieť kam chce ísť a čo chce robiť po mature? a keď nevie čo chce tak sa treba rozhodnúť čo bude robiť aj keď to práve veľmi nechce? ale ja neviem. a neviem či to neviem kvôli momentálnym náladám alebo proste neviem. cítim sa, že na nič nie som dosť dobrá.. že som v ničom neni výnimočná.
a viete, čo napíšem to sem. skúsim spraviť blog o kozmetike a podobných veciach. taký, akých je milión. uvidíme čo to dá, ako rýchlo to zbalím atď. nemám čo robiť tak treba skúšať nové veci, že? a kľudne ma za to ukameňujte.
bola som nakupovať v ikei, nielenže tam majú bordel a teplo, ale bolo tam milión mladých párikov zariaďujúcich si byty..

4 comments:

  1. na ten tvoj nový blog sa teším :) baví ma ako píšeš a som zvedavá na tvoj štýl v kozmetike :)

    ReplyDelete
  2. som zvedavá na tvoj nový blog :)


    a v Ikey je tak vždy :D samé mladé páriky

    ReplyDelete
  3. Držím palce! Ať se najdeš. :)
    Jinak Tom Klus je naprosto úžasný!

    ReplyDelete
  4. ahoj, práve som objavila Tvoj blog a už sa teším aj na ten nový ;)
    a myslím, že každý, teda skôr každá :) máme také chvíle keď sa nám chce plakať, alebo sme proste smutné. verím, že čoskoro bude fajn! :)
    no a keď budeš triediť veci, oblečenie, tak podľa mňa je škoda ich vyhodiť, skús ich dať do nejakého bazáru, alebo si sama taký spraviť ;) ja som s kamoškou jeden taký urobila, píšem o ňom aj na blogu http://kuceravasue.blogspot.sk/2012/08/bazar-u-sue.html
    no a poznám viacero ľudí, čo presne nevedia, čo budú robiť a už sú aj na výške. neboj sa, určite si výnimočná, nikto nie je ako ty, tak to proste vo svete je ;)) a si dosť dobrá na to, čo budeš robiť, skúšaj čo Ti ide a čo Ťa baví a určite nájdeš svoj správny smer ;)))
    pozývam na môj blog :) http://kuceravasue.blogspot.sk

    ReplyDelete