Monday, August 13, 2012

hrozno.


a ako bolo tento rok?
fajn. ale minulý rok sa mi páčilo viac. tento rok som však mala pri sebe chlpáčika ktorý ma vždy rozosmial, ďakujem. viete, tento rok som ani nemala v pláne ísť. veľmi sa mi nechcelo, nič moc zaujímavé som tam nepoznala a tak. bola som však násilne (neberte to doslova) presvedčená a tak som si kúpila lístok a potom som sa už aj tešiť začala.. vypočula som si pár kapiel a zapáčili sa mi. plus nakoniec šiel aj m tak to som sa najviac tešila (: po tom ako sme vyriešili stanový problém pridaním štvrtého človeka na zoznam sa šlo. a že kapely boli dobré o to pokoj, len mi bolo ľúto, že sme nevideli všetko čo sme chceli a nenašli sme ani stage-stoličku. na pár kapelách som len s chalanmi-brigádnikmi sedela na slame a mala na saláme, že sa niekomu nechce vyliezť zo stanu (no dobre nemala).. ani ja som do rána nevládala, ale sedieť/ležať a počúvať bolo fajn. 
a čo sme videli?
wolf gang, blood red shoes, subways, bloody beatroots, slow flow, ppe, kúsok noisecut-u a charlie straight v piatok. wolf gang bol fajn ale nijako ma neuchvátil, brs boli výborný, subways dokonalý a aj keď som z bloody beatroots vydržala pri stagei asi hodinku, pri nabíjačkách ďalšiu polhodinku a v stane zvyšok- boli výborný! dala by som si znovu. slow flow milo prekvapili, keďže som ich ja poznala len trošku a baby vôbec tak to bol taký darček (: ppe ako vždy dobrý a noisecut sme videli len kúsok, lebo bol stage tak nahovno ozvučený že by sme z toho aj tak nič nemali. a charlie straight boli celkom nudný..
v sobotu som videla pomenej- new ivory, para, billy barman, morcheeba, example, haf&beyuz a kúsok módnej prehliadky. na tej boli perfektný tanečníci a bolo mi aj ľúto, že som ďalšiu časť nevidela. new ivory boli fajn aj keď som ich z časti preplakala na "vykurovanej" slame, koncert pary som si osamote užila a bol perfektný ako vždy, billy ma tento krát trošku nudil a ani sniežik mi nezahral :(, pri morcheebe som napoly spala v dvoch tielkach, tričku, mikine, dvoch bundách a spacáku za slamov. rozmýšľam, že si ich stiahnem a budem púšťať na dobrú noc. example boli fajní aj keď som koniec počúvala zo stanu, lebo som zívajúc a mrznúc tancovať už nevládala a hafner bol bombový- ako inak! (:
je mi ľúto, že som nevidela zvyšok módnej prehliadky a bloody beetroots, veca, prago union, noisecut, airfare, purist, modestep, the twilight sad a yanka krála, že som nebola na fashion designéry:fakt a fikcia ani na lomography besede, že bola taká zima a pršalo, že anča nemohla ísť a že som mala náladu akú som mala. aj keď si myslím, že tentokrát bola zväčša opodstatnená.
máme krásne náramky! už skončil v krabici.. možno pôjde na čas na nástenku (:
väčšina fotiek je neuverejniteľných takže na: 
perfecto! 

19 detí sme napočítali a všetky behali, trčali, kričali, spievali atď. ach tá trnava

bezďáci čakajú na 12 kým nám to otvoria

kapríme

hlupák sfetený dostal kofolu na zadok.

na slame ťaháme šnúročku s flačkou a je nám to velice ftipné, však?

No comments:

Post a Comment