Friday, July 27, 2012

tádidádidá.

tuším som dlho nič nedala. s radosťou by som povedala, že som si užívala leto, ale takmer vôbec to tak nebolo, okrem pár úžasných akcií ani neviem, že nejaké leto a prázdniny vôbec sú. prajem si aby už bol august.
a čo bolo v júly?
dve super akcie u mňa na dome, so super ľuďmi, dobrým jedlom a activity sa nenudíte. aj keď si to napíšete sami na papieriky, verte mi (: a taktiež s foťákom a pár dievčatami, ktorým sa nechce spať. alebo pesničkou amazing horse, ktorá sa niekomu asi zasekla v hlave. no proste kto nebol, nepochopí (a asi ani nechce)
boli sme aj v jablonci na hodoch. zábava bola fajnová ani sme nevedeli a už sa končila a potom ešte "na koláčikoch" (ďakujeme lole a palimu :D), hnusnej cigánskej a podivnom futbale
a dnes sa všetci bohovia cyklistiky zľutovali a ja som z môjho domu došla na štefanovú. zadok ma bolí ako ešte asi nikdy a zajtra ráno bude svalovica asi na nevydržanie. vypotila som snáď všetok tuk čo som v tele mala (bodaj by!). mala som krásne popoludnie a došla som domov najunavenejšia na svete, ale spať som ešte stále nešla.
tiež som konečne začala pracovať na mojej izbietke. zajtra ideme do kiky a do ikei. máte nejaké skvelé rady na obchody s dekoráciou do bytu aj na slovensku (ach prečo tu nemáme napr. zara home?)
tiež máme menší problém s narodeninovou oslavou pre slečnu R (a aj pre mňa :D). a ja som sa na ňu tak tešila! veď to treba osláviť, nie? lenže neni kde. ja mám len jeden sen na materiálny darček a tým je torta s tématikou harryho pottera. viete budem mať 17 a to som v ich svete už dospelá. a keďže harry potter je pre mňa ako biblia, bola by som najšťastnejšia. no ale asi sa nedočkám.
stihla som si už pozrieť prvú sériu pokemonov, všetkých potterov, star warsy, dark knightov, hunger games a neviem čo ešte. za toto som na seba hrdá. za čas strávený v posteli už menej. aj keď neni kam, neni s kým, neni za kým. a keď je niekto doma tak radšej ani z izby nevyliezam. deptá ma že nemám čo robiť, že nemám robotu, že nemám peniaze, keď sa naši hádajú, keď je v dome bordel, že ešte rok do 18, že spolu trávime málo času, že to nie je ako to bývalo, že mi chýbajú veci čo by nemali, že sa nemám s kým porozprávať, že som už dlho nebola pri mori (chýba mi..), že si neželáme to isté, že neviem čo so svojim životom, že som mala dvojku z matiky, že som aká som a nie som iná a vlastne skoro všetko.
dúfam, že sa máte lepšie ako ja.

No comments:

Post a Comment