Friday, May 11, 2012

dreams that never come true.

chcela by som stáť v strede tornáda. hovorí sa, že tam je najväčší kľud.
chcela by som sa previezť na ducati krížom cez celú ameriku.
chcela by som precestovať svet.
chcela by som výborne vychovať svoje deti.
chcela by som byť správnym človekom, ktorý sa nemá za čo hanbiť.
chcela by som byť nadpriemerne múdra.
chcela by som byť úspešná a uznávaná.
chcela by som byť chlap.
chcela by som byť aspoň na deň dieťaťom a pamätať si tak aj niečo iné ako strach, bolesť a starosti.
chcela by som byť zdravá.
chcela by som aby ma moji blízky chápali a podporovali.
chcela by som aby som už nikdy necítila to, čo som cítila tak dlho a čo ešte stále občas cítim.
chcela by som aby ma najdôležitejší ľudia neopúšťali.
chcela by som ísť na koncerty všetkých úžasných hudobníkov, ktorých milujem.
chcela by som mať najlepšiu kamarátku, ktorej by som sa mohla kedykoľvek ozvať, nebála sa nič povedať, s ktorou by som mávala dievčenské noci plné dlhých rozhovorov, s ktorou by som si dala filmový maratón (hp, lotr, star wars..), ktorú by som mohla objať keby mi bolo smutno aj keď by som neplakala, takú, ktorá by sa na mňa nevykašlala.
last but not least..
chcela by som ísť na stužkovú s ním.
...

1 comment: