Thursday, May 17, 2012

sometimes you have bad mood withou any reason.

ten status cca vystihuje môj deň.. dnešné pozitíva? jednotka na vysvečku z fyziky a výhra nad kanadou a m. ja vám aj poviem prečo športy väčšinou nepozerávam. nerobí mi to dobre na srdce.. vždy mám také nervy. samozrejme, dnes som bola s otcom 10 minút v jednej miestnosti a už som plakala takže skvelé. uplne milujem takéto stavy. chcela by som sa zavrieť vo svojej izbe aby ma tu nikto nevidel, nepočul, nevnímal, objímala by som mačky a pikačua a plakala v štefanovskom tričku (ktoré bohužiaľ musím vrátiť, ale možno dostanem nové. prosíííím O:)) s čajíkom v štefanovskej šálke. ale momentálne mi je zle len keď si spomeniem na jedlo či pitie takže super. ani si nemám čím zlepšovať náladu. dokonca ani renátka ešte nedorazila zo škaredého brna na internet aby ma rozosmiala nejakým ftipným zážitkom alebo poznámkou. ako ja vážne ľudia neviem čo by som robila bez m. aj keď sa hádame, aj keď sa nepohodneme, aj keď bohviečo. keď mám blbú náladu dokáže mi ju zlepšiť lusknutím prstov. aj keď je občas také moje malé trdlo ale to nevadí.. naozaj mu ďakujem za každú sekundu jeho života. neviem či chcem ísť na splav.. bojím sa mojich blbých nálad. neznášam ich.. a ani nebudem môcť by v objatí m lebo proste lebo. a ani tam nebude niekto s kým by som sa šla poprechádzať a porozprávať. keby bol niekto schopný zrátať koľko krát som plakala za život, bolo by to enormné číslo. alebo ešte lepšie. nazbierať tie slzy a spraviť nový oceán. verte mi, že by bol veľký. neznášam sa aj za to. a poviem vám, že už chcem 22.6. a nezvládam školu. ako fakt. ubíja ma sedieť tam celý deň a nič nerobiť. celé mi to lezie do hlavy a potom prijdem domov a znovu nič nerobím. a za to sa tiež neznášam. potrebujem objať a vykecať sa a nie nechcem to už vešať na nos m pretože po prvé neviem o čom chcem hovoriť a po druhé a to najdôležitejšie ho už nemôžem zaťažovať mojimi sračkami..
už by asi tohto negatívneho postu stačilo. také nechcem. tak sa majte krásne, užívajte si každú sekundičičinku svojho života a ľúbte sa.

1 comment: