Tuesday, July 26, 2011

new design.

Tak konečne som si "vytvorila" vlastný design. Vlastne som len spojila dva obrázky dokopy, upravila farby a bolo. Ale páči sa mi to viac ako tie predvolené, a hlavne je to moje. Bála som sa, či dve tváre nebudú príliš, pôvodne som chcela dať jednu do záhlavia a druhú na vrch stránky, ale to nie je možné (ak je, napíšte mi prosím ako to urobiť, ďakujem.). Tak, ako sa vám páči?
Takže obrázky sú odtiaľto. žiadne autorské práva si neprivlastňujem, oba som si len požičala. Zachovávam podpis a pridávam odkaz, len aby bolo jasné.
Well, I have finally "made" my own design. Actually I just combine two pictures together, customed colors and that´s it. But I like it better than deafault pictures and mainly, it´s "mine". I was worrying if two faces isn´t too much. I originally wanted to give one on the top of page and the second to the footer but it´s impossible (if you know how to do it, please leave me a messege with tutorial). So, how do you like it? 

So the picctures are from here. I don´t take any copirights. Pictures are just lent. I´ve saved signature and I gave you a link.

xxxx

No comments:

Post a Comment