Saturday, July 30, 2011

Apple officially has more money than the US government.

a ten nadpis je pravda. inak zrušili obyčajný macbook. viac sa dočítate tu. a bohužial nechystajú náhradu :(



tak včera som bola s marekom v bratislave. šli sme do alzy, teda ja som čakala vonku aby som nezistila čo je môj darček a on mi ho bol zobrať.. potom sme sa prešli do polusu a tam som mi vybral podprsenku-peknú čiernu (: a mali nejaké čudné číslovania lebo namiesto mojich maličkých A-čok som si musela kúpiť B-čko. nie žeby ma to nepotešilo ale vedela som, že to je len kvôli blbému číslovaniu. a potom biele tielko ktoré mi úplne perfektne sedí (: a potom sme zmeškali bus a tak sme šli do Modry prejsť sa k jazierku a kŕmiť rybyčky a bolo nám krásne. a potom šiel domov. a neviem kedy ho uvidím. dúfam, že v stredu.


and that´s truth! btw they scrapped macbook. you can read more here. and they are not going to replace it :(

so i was in bratislava with marek yesterday. we went to alza, well i waited outside coz i couldn´t know what my b-day gift is, and he went to take it. than we went to polus where he choosed me bra- nice black (: and they had some weird size so i had to buy B besides my small A what would make me happy normally but i know it´s not because my boobs are bigger, but because of their weird sizing. and white tank which fits me perfectly (:. we missed bus so we went to Modra for a walk around a pond to feed fishes and than he went home. i don´t know when will i see him. i hope in wednesday.

No comments:

Post a Comment