Monday, July 25, 2011

birthday in 10 days.

Ok, pravdepodobne je to fakt divné, ale len teraz som si uvedomila, že za 10 dní budem mať 16. Väčšinou sa nezaujímam koľko mám rokov. Ešte nemôžem odísť z domu tak prečo by som sa mala? Ale včera prišli moji rodičia z Francúzska a spýtali sa ma, čo by som chcela na narodeniny. Povedala som, že neviem. Chcem priveľa vecí, ale neviem sa rozhodnúť, ktorú najviac. Tak som sa rozhodla, že spravím stránku s mojím wishlistom. Nedám tam všetko čo chcem, pretože toho chcem priveľa, ale budem tam dávať veci, ktoré chcem najviac
xxxx
Okay, that´s probably really weird, but I just noticed that my 16th birthday are here in 10 days. Well, most of the time I don´t care how old I am. I can´t leave my home yet so why should I ? But yesterday, my parents came from France and they asked me what would I want for my birthday. I said, I don´t know. I want too many things, but I can´t decide which one the most. So I will make one page with my wishlist. I won´t post everything I want because I want too many things, but I will post things I want the most. 
xxxx

No comments:

Post a Comment