Wednesday, July 27, 2011

Boys of the Fashion Week

Takže toto video našla jedna moja kamarátka a postla to na facebooku aj na tumblr ale ja to s vami proste MUSÍM zdielať! Tak tu si môžte pozrieť, ako sa zabávali chlapci na Fashion Weeku S/S 2011 v Paríži a Miláne. Enjoy!
P.S.: Bohužiaľ, video nie je na youtube tak vám ho sem musím vložiť ako odkaz.

So, this video was found by my friend and she posted it on facebook and tumblr but i MUST share it with you! So here you can see how the boys of the Fashion Week S/S 2011 in Paris and Milan were having fun. Enjoy!
P.S.: Sadly, viedo is not on youtube so i have to insert it as url.

1 comment:

  1. puká mi srdce. Dnes by ma mali zapísať do Guinness Book of Record pretože som sa najrýchlejšie zamilovala do 90tich chlapcov a našla som si manžela, milenca, milenca, milenca...

    ReplyDelete