Friday, June 01, 2012

už len 22 dní..

rátam dni do toho krásneho oslobodzujúceho dňa, kedy šťastne odletím s mojím chlpáčikom do zeme zasľúbenej..
Snívalo sa mi niečo o ňom, že bol zase normálny, ale nepamätám si, čo to bolo.. Najhoršie je, keď viete, že ten človek sa nezmenil, ale zmenilo sa jeho správanie..
Neznášam obdobia, keď sa mi nechce počúvať hudbu, alebo také, keď počúvam jednu pesničku stále dookola, ani neviem prečo. Síce je pekná, ale po čase vám aj počúvanie boba a hejly vrieskajúcich do uší, že lietadlá sú ako padajúce hviezdy príde tiež mozogvymývajúce a trochu aj nudné.
Cítim sa, akoby boli prázdniny a ono ešte dva klasifikované týždne školy.. tie úplne ale úplne že najhoršie.. ide ma z toho poraziť. mne sa učiť nechce a nenachádzam v tom žiaden zmysela a už vôbec nie nejaký hlbší. tak budúci týždeň ma čaká odovzdať 10 článkov z angliny (prečítať, preložiť slovká, ktorým nerozumieme), 2. písomná práca z angliny na tému An ideal school, písomka z bioly- stavovce, písomka z náuky- právo a písomka z chémie- najväčšie a najťažšie blbiny, no tej poslednej sa proste MUSÍM vyhnúť, inak to nevydím.. je pre mňa životne a inak dôležité aby som najbližšie dva piatky chýbala..
ďalej riešime maturitné blbostičky, s fotením a oznamkami to už vyzerá celkom (len celkom!) pozitívne, ale s inými vecami ako program stužkovej, moje stužkové oblečenie atď až tak nie.. nejaké pekné čierne tak cca po kolená neviete kde by som zohnala? :D alebo aspoň nápad ako majú vyzerať, lebo ja som z tej školy a "inteligentných" ľudí tak vymletá, že som stratila všetko kreatívne cítenie..


No comments:

Post a Comment