Wednesday, June 06, 2012

100.

toto je môj stý post. touto cestou by som sa chcela poďakovať mojim 7 followerom a aj ostatným čitateľom alebo aj tým, ktorý len občas zablúdia na môj blog. tiež tým, čo mi to tu občas komentujú a ja aspoň vidím, že si to niekto prečítal (: viem, že tu nie sú dlhodobo žiadne zmysluplné články len moje výlevy a občas zopár úplne naprd fotiek, ale má to svoje dôvody, k tomu sa v tomto článku dostanem.
viete ako ničí škola a podobné ústavy všetko dobré čo vo vás je? viete ako rada sa učím? viete aká som bývala kreatívna? viete ako rada som chodila na tanečnú, cvičila? a teraz. nič. prídem domov a spím. nevládzem robiť nič. ani nie fyzicky, ale skôr psychichky. chcete počuť o ďalších podobných ústavoch? môj dom. viete ako rada varím? pečiem? upratujem? periem? robím všetko? pri buzerácii, ktorú doma mám chcem robiť jediné- ísť preč. je mi to ľúto, lebo nerobím celý deň nič produktívne. proste nič. a to ma deptá ešte viac.. už chcem prázdniny..
Ešte 8 školských dní, ešte 15 dní celkovo. nech už je to tu. prosíím!
ukážem vám momentálneho víťaza šiat na stužkovú.
dúfam, že aj napriek škole sa máte lepšie ako ja (:

7 comments:

  1. ajaj..
    no, já myslim, že mě za chvíli ve škole umučej. k smrti.

    ReplyDelete
  2. gratuluju ke 100 postu !:)) á máš jinak mco pěkný blog :)) a jak vidím též se těšíš a odpočítáváš dny do prázdnin jako já :DD

    ReplyDelete
  3. ďakujem, našťastie nie do prázdnin, to by bolo ešte o týždeň viac.

    ReplyDelete
  4. neboj, ja by som najradšej robila všetko, čo ma baví, ale "vďaka" mojím skvelým štátniciam nemôžem robiť nič... a už mi z toho kvalitne drbe...
    a neboj, každý z nás má zlé dni... aj ja som mala niekedy také nervy z buzerácie doma, že si nevieš predstaviť... ale všetko sa s vekom na dobré obrátilo a verím, že tak to bude aj v Tvojom prípade :)
    btw, šaty sú krásne, ale nemyslíš, že čierna je na stužkovú príliš smutná?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to teda dúfam (:
      ak to doplním o nejaké farebnejšie veci a úsmev ani nie (: veď tam nechcem ísť ako na pohreb..

      Delete
  5. ahoj prosim ta mozem sa opytat odkial mas take krasne saty?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no opýtať sa môžeš, ale ja ich bohužiaľ nemám. to je len obrázok z internetu :)

      Delete