Friday, June 22, 2012

Random thoughts.

ako ste si mohli všimnúť nemám veľmi náladu blogovať a ani neviem o čom.. posledné dva týždne som sa dosť učila (na moje pomery) a aj tak to nepomohlo.. no čo.. niektorých ľudí nezmením, že? som s týmto vysvedčením oveľa menej spokojná ako so všetkými milionkrát horšími čo som mala predtým. asi ma veľa ľudí nepochopí, ale za celý môj život čo mi na známkach nezáležalo na jednej jedinej áno. a teraz, rok pred maturitou, z maturitného predmetu, z predmetu, ktorému sa chcem venovať na vysokej mám dvojku. druhý krát v živote. áno, katastrofa. pre mňa je to o to horšie, že som to vedela. že som to všetko vedela a aj tak som to posrala. o to horšie, že ľudia ktorý z toho nevedia ani slovo majú jednotky.. už ma čaká len posledný, maturitný ročník a potom vypadnem do niečoho nového.. možno lepšieho, možno horšieho, nikdy neviete.. ale bude to nové a budem mať viac voľnosti.. budem sa môcť rozhodnúť či na školu pôjdem a či v nej budem pokračovať.. atď. teším sa a zároveň mám strach z neznáma. aj keď som tu s ľuďmi nemala vždy dobré vzťahy, niekedy aj veľmi zlé, poznám ich a viem čo od koho očakávať. je to výhoda keď ste s niekým tak dlho, ale keď naopak schytáte ľudí o ktorých nestojíte, je to skôr utrpenie. no uvidíme..
dnes o pol 4 odlietame do Bruselu.. zatiaľ nie všetko vychádza ako má, ale ja verím a dúfam, že to nakoniec všetko dobre dopadne.. ako sa hovorí "all you need is love (and a good friend)" a to ja mám a som za to vďačnejšia ako najvďačnejšia. môžte sa tešiť na záplavu fotiek, snáď aj pekných, keď sa vrátime (: znovu sa teším aj bojím.. ale veď čo najhoršie sa môže stať? ..
včera som pozerala Mirror, mirror. celkom fajn pohodový oddychový film aj keď Snow white mala obočko ako brežnev.. a ja si pamätám, že mala mať "pery rudé jako krev" ale tak dobre no :P
milujem svoje mačky.. ako vážne.. včera som mala úplne zlú náladu zase raz.. a kočičák prišiel za mnou a začal sa túliť.. toto spravia vždy. neviem ako to vycítia ale sú strašne zlaté
dnes som si otvorila tuniaka a hneď všetky tri nastúpili a začali mňaukať :D trvalo to asi 20 minút kým pochopili, že to nie je pre ne
Hovorte si čo chcete ale toto video sa mi veľmi páči. Cocu nemám rada, ale reklamy má dobré (:
A toto je môj najlepší mood maker (okrem m a mačiek) :D
 
Tak si to tu užite a ak budem mať kde budem postovať na twitter tak keby ste chceli sledujte naše cesty tuto.
Užite si to tu (: 

1 comment:

  1. Ahojky!
    Pojď na GIVEAWAY!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/06/giveaway-i.html

    Celý blog tady: http://she-is-the-1.blogspot.ch

    ReplyDelete