Tuesday, November 27, 2012

little update + christmas (dream) wishlist

no tak som sa rozhodla že niečo napíšem po tých všetkých večnostiach čo prešli od posledného článku.. niežeby som nemala čas mne sa len nechce. aj tak to nikto nečíta a mala by som robiť dôležitejšie veci. ako premerať sa a nájsť konečne nohavice čo mi sedia. rozhodnúť sa čo po mature. alebo napísať "seminárku" na geošku.

wishlist (nielen vianočný):
  • tangleteezer- naozaj by sa mi hodil. vraj perfektne rozčesáva zamotané vlasy a nešticuje a ja som vážne v štádiu, že by som na moje jemné vlasy vyskúšala čokoľvek o čom sa hovorí, že to funguje
  • iphone 4S/5- poriadny smartphone na všetko na svete a apple som si po kúpe macbooku zamilovala (už to bude rok) navyše pri sledovaní všetkých tých ostatných mobilov sa mi tento páči viac a viac (ale samozrejme je to len môj názor laika)
  • niečo z holiday collection z MAC-u. KRÁSNE balenia  (: tie "clutch" vyzerajú tak luxusne
  • niečo z lushu. najradšej nejaké balistiky, ktoré by sa krásne rozpúšťali vo vani (asi dám nejaký mame a sestre ale pšt!)
  • zopár poriadnych jeanov/nohavíc/legín, ktoré by mi NAOZAJ sedeli nejaké typy na krátke a širšie nohy a boky? skinny poprosím
  • tento kabát alebo nejaký podobný teplý, pekný, nelepiaci, nečierny a nie moc drahý zimný kabát
  • svetre a tričká- mám toho vážne málo a vyzerá to stále horšie a horšie
  • jednoduché čižmy bez opätku, praciek a čohokoľvek iného najlepšie v hnedej farbe
  • poriadnu veľkú šatku, dve
  • šaty, blazer, oxfordky, čierne lodičky, kvalitnú znútra chlpatú mikinku, obyčajné legíny na doma, pyžamká, mikinu bez kapuce a zipsu, peňaženku, kabelku (asi od parfois), obal na macka
  • niečo pekné od cath kidston
  • štetce na makeup
  • hodinky z "ružového zlata"
  • kurz kreslenia
  • veľkú peknú šálku
  • zariadiť si izbu
  • prestať sa hádať. byť šťastná. cítiť sa dobre. častejšie sa usmievať. rozhodnúť sa čo so sebou po mature. nájsť si robotu aspoň na leto. vyhrať zájazd pre dvoch do nejakej peknej krajiny. ísť s m do prahy. ísť pred vianocami na Viedenské trhy. odsťahovať sa. najlepšiu kamarátku.
momentálne sa mi znova nechce na vysokú. teda chce. chcela by som ísť na tú módu ale tento rok na to nemám a mať nebudem. šla by som na ten rok pracovať ale bojím sa všeličoho. fičím si na big bang theory, once upon a time a doctor who (nemôžem sa dočkať vianoc, neviete kde sa dajú pozrieť všetky vianočné špeciály? videla som len christmas carol a ten s donnou). nerobím nič čo by som mala.. celé dni pomaly prespím. nič ma nebaví a neviem čo sem napísať. tak asi skončím. mali sme úžasnú stužkovú ale až tak mi tá trieda chýbať nebude. dokonca som ani neplakala. je to veľký kus môjho života, ale nemôžem povedať že by som to tam nejako veľmi milovala. keď si spomeniem na všetky tie preplakané noci a dni vždy sa mi to bude spájať so strednou ale tak isto tie vtipné a úžasné spomienky. Ďakujem.
čo by som chcela robiť po maturite (ak nejaká bude)? chcela by som ísť s m do Prahy a s nejakými kamarátmi niekam na dovolenku. chcela by som si nájsť niekde prácu (žeby som šla na pol roka do USA a potom niekam do británie?) a chcela by som sa venovať kresleniu, blogovaniu, samovzdelávaniu a zase začať tancovať. Potom by som mohla ísť na nejakú módnu univerzitu a stretnúť nových ľudí, tancovať a užívať si život. len sa bojím, že stratím s mojimi cestovateľskými snami m. a čo budem bez neho robiť?
rozmýšľam že si dám prepichnúť uši aby som mohla nosiť náušnice ale bojím sa, že to bude bolieť. bolí to veĺmi?
snáď nemáte toľko dilém (diliem?) ako ja a užívate si toto otrasné počasie a zimu. Dovidenia nabudúce.

No comments:

Post a Comment