Sunday, September 02, 2012

taadidaadidaa.

pre začiatok by som vám chcela predstaviť môj nový blog. bashfullbeauty.blogspot.com (malo by to byť bashful ale to je už obsadené- blogger by si mal častejšie kontrolovať nepoužívané blogy)
zajtra začína školský rok a ja znovu neviem.. ale tým vás radšej nebudem zaťažovať.. momentálne to vyzerá, že kašlem na fyziku.. no mala by som sa rozhodnúť kým si môžem zmeniť seminár, čo? (:
inak mám problémy s palcom na nohe. už je to skoro vyliečené, ale posledný týždeň som prakticky len ležala doma okrem pár krásnych hodín vo štvrtok.
prázdniny nám končia, škaredé počasie je už tu a moja nálada klesá. keby som nemala chlpáča, tak som  už asi úplne zdeptaná.
nábytok v izbe mám už presunutý, ešte dokončiť dekorácie a bude to perfekto.
tak rada by som sa vrátila do bruselu. tam sme nič nemuseli a boli spolu. dlho sme spali, dlho sa prechádzali, dlho sa smiali a boli šťastný. teda aspoň ja áno.
ešte by som si dala pár nocí u nás na dome a amazing horsov a tak.
a tiež si prosím nikdy nekončiace prázdniny a rodičov v zahraničí. toto leto som bez nich bola asi 6 týždňov a bolo to krásne (:
tento rok bude ťažký, ale verím, že to zvládnem. musím sa prestať stresovať a všetko bude fajn.
čaká ma pár návštev doktorov a asi dva pohovory tak snáď konečne zoženiem prácu.
tiež sa rozhodujem či si robiť certifikát a ak, tak ktorý ESOL alebo IELTS?
a tak to ide každý deň.. (:
snáď sa školy a jesene nebojíte toľko čo ja (:

No comments:

Post a Comment