Monday, August 15, 2011

grejp.

Tak včera som sa vrátila z grejpu. Dlho som spala a teraz som sa rozhodla, že vám sem dám nejaké live videá, z koncertov, ktoré sa mi najviac páčili. Keď budem mať fotky, pridám tiež. Festival bol skvelý, či už organizačne alebo obsahovo. Vážne som si ho užila! Kto nebol, má čo ľutovať.
So I came back fron grape yesterday. I slept long and I decided, I´ll upload some live videos from concerts I loved the most. When I´ll have photos I share them too. Festival was great! I really enjoyed it. Who wasn´t there, should regret.

Tak najprv sme boli na Festival Áčko present- tri krátke filmy študentov VŠMU a Fest Anča fičí- Animation is not dead- Animované filmy.
So at first we were on Festival Áčko present- three short movies students´ VŠMU and Fest Anča fičí- Animation is not dead- Animated movies.
PPE- Gramatika

Hurts- Better Than Love
aj keď ich hudba nie je zrovna taká tá skákacia, koncert bol skvelý a užíval si ho tam naozaj každý
even their music is not that "jumping" concert was great and everybody enjoyed it
Midi Lidi
tak video z koncertu som nenašla ale aj tento koncert bol super. projekcie na plátne, pesničky..
so i haven´t found a concert video but this one was great too. projections, songs.. 

v piatok sme ešte boli na koncerte vec & zverina vs. haf & beyuy, kazety a interpol, ale prvé dve ma nejako moc nezaujali, aj keď kazety mám celkom rada, ale možno tým, že ich hudbu nemám takú napočúvanú, alebo tým, že som ešte nebola v koncertovej nálade, som si to tak neužila, a čo ma sklamalo, interpol bol vážne dosť nudný..  a je mi ľúto, že som nebola na the swan bride.
in friday we were on concerts vec & zverina vs. haf & beyuy, kazety and interpol too, but the first and second  didn´t take me, even i like kazety, but maybe coz i don´t listen them enough or because i wasn´t in the "concert mood". i didn´t enjoyed it, and what disapointed me: intepol was boring. i regret i wasn´t on the concert of the swan bride..
Billy Barman- Podskalický Ján
Para- Matamatomatahari
aj napriek výpadkom zvuku bol koncert skvelý.
despite of dropped out sound was concert great.
The Wombats- Techno Fan
tak tento koncert bol naozaj perfektný! vyskákala som sa, vykričala.
well, this concert was really perfect! i was jumping and screaming..
Marina and the Diamonds- I am not a robot
Marina and the Diamonds- Oh no!
Tak na Marine sme boli úplne vpredu a bol úžasná! rúžové šaty vraj z promu na ktorom nikdy nebola, ako povedala, sa mi veľmi nepáčili ale keď si ich dala dole bola oblečená super (: Jej hlas, charizma a celá show bola skvelá! Neviem čo si porobila s vlasmi, ale dúfam, že ich dá čoskoro späť (: 
So we were in full front on Marina and she was amazing! i didn´t like pink dress from prom she never was on as she said  but when she took them off, her outfit was great! (: her voice, charisma, show, everything was great! i don´t know what she has done to her hair but i hope she put it back soon. (:

Ľutujem, že som nebola na N.O.H.A, I like you histeric, DVA, Emonoizboyz a Mariša, sklamal ma koncert the Uniques, a trošku ma naštvalo že včas nezapojili premietanie Najlepších reklám, ale inak som si celý deň nadmieru užila
I regret I wasn´t on N.O.H.A, I like you histeric, DVA, Emonoizboyz and Mariša, The Uniques dissapointed me and I was a little angry that they didn´t play the Best commercials, but I enjoyed all they too much!

Dúfam, že aj vy ste mali rovnako skvelý víkend!
Hope you had that great weekend too!

3 comments:

  1. dalsia co cakala ze interpol bude neviem co za show robit..ach jaj..

    ReplyDelete
  2. ako si na toto prisiel/sla? vôbec som nečakala že budú robiť show, ale mohli koncertu dodať dušu, hĺbku. hurts tiež nie sú práve kapela na ktorú budeš skákať/tancovať, ale tú hudbu som cítila v žilách. ako som napísala, každý má rád iné.

    ReplyDelete
  3. absolútne som nečakala že tam budú také super skupiny! Závidím Hurts aj Marinu ale tá spievala fakt že falošne

    ReplyDelete