Thursday, June 14, 2012

101 (dalmantínov a cruela devil)

raz príde ten deň a my si odložíme maturitu, zrušíme štátnice, a neprejdeme prvým semestrom na výške. a to vážne.
ako fakt už len jedna písomka? a jeden referát? ešte 5 dní v škole? fakt? prosím nech je už koniec, prosím prosím prosím.
milujem našu angličtinárku. ako fakt! viete o čo nás požiadala? nech jej napíšeme feedback na jej hodiny. pozitíva, negatíva (môžme na kompe, nepodpisovať sa a tak). akoby boli nejaké negatíva na jej hodinách. je fakt naj! naučí, je s ňou sranda, je milá, snaží sa, má nás rada atď. bodaj by bolo takých viac (:
som šťastná prešťastná. písali sme essay na maturitnú tému, hodnotila nám to ako maturitu a dala mi 100% (((:
mám radu pre dievčatá- keď nájdete tú správnu polohu kedy to nebolí, nehýbte sa! a skúste hádať ako to bolo myslené (;
teším sa do bruselu. sú tam najúžasnejšie múzeá a bude tam najlepšie a najkrajšie a my budeme najšťastnejší a tak. a potom sa teším na august snáď to všetko výde, musí!!!!
cez víkend idem konečne na nákup tak som zvedavá či a čo si kúpim.. vždy kupujem bratom, m alebo ocovi, raz by som mohla aj sebe (:
v poslednom čase sa nám stále častejšie kazí wifi. ako fakt neviem koho chyba to je ale asi to o chvíľu rozbijem. patrím síce medzi to 1 kľudné percento, ktoré čaká kým sa to znovu zapne, ale aj tak mi to už lezie na nervy.
som úplne nervózna lebo m má zajtra skúšky z autoškoly, ako samozrejme, že to urobí veď je šikovník, ale aj tak som nervózna..
prajem si aby som sa narodila krásna a ľudia mi to stále hovorili.. prajem si pozrieť sa raz na seba a povedať si, že vyzerám dobre. prajem si byť úplne spokojná aspoň s jedným kúskom svojho tela. Ďakujem.
prečo mám v poslednom čase také prepaté nálady? som taká, aká som nikdy nebola a zároveň je to pre to, čo som vždy cítila.. ach jaj.
má niekto nápad ako vypnúť na bloggery, aby nezarátaval moje návštevy na blog do štatistík? už sa mi to raz podarilo, ale blogger to znovu zapol.
Tak dosť bolo crapu ide sa spať (snáď) tak prajem dobrú noc a pekné sny (: užite si posledné týždne školy a tí čo máte už voľno, tak si ho užívajte desaťnásobne!

3 comments:

  1. tam ako máš vypísané návštevy tak pod tým tak pod tým také maličké Don´t track your own pageviews. ;)

    ReplyDelete
  2. jéjo, pekný post! :)

    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/ giveaway

    ReplyDelete